Jump to content

RoundSound[Edit]


marvel_team

Recommended Posts

Nume : [Plugin] RoundSound -Edit


Versiune :1.0


Descriere detaliata :


Deci am pluginul de roundsound dar contine 6 sound-uri,eu am vrut sa editez la 2


Adica 1 pentru terro 1 pt ct dar...


Prima data mi-a mers doar la ct dupa doar la t si nu pot sa-mi dau seama ce si cum


Ma poate ajuta cineva ?las imediat sma


Deci vreau un edit 


1Melodie pt CT o Melodie pt t.


sound-ul il am eu in pc.


Link to comment
Share on other sites

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/sunet1")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/sunet2")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/sunet3")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/sunet4")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/sunet5")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/sunet6")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
  precache_sound("misc/sunet4.wav")
  precache_sound("misc/sunet5.wav")
  precache_sound("misc/sunet6.wav")
  precache_sound("misc/sunet1.wav")
  precache_sound("misc/sunet2.wav")
  precache_sound("misc/sunet3.wav")

  return PLUGIN_CONTINUE
}

 

autorul cred ca a uitat sa adauge la inclue <amxmisc> :) in fine.

Link to comment
Share on other sites

Sfârșit alternative rotunde Sunete Descriere Plugin : End Runda alternativă Sunete plug-in este o roundsounds de continuare sau muzică la sfârșitul rundei . Plug lucrează cu fișiere * .mp3 și .wav recomandat să utilizați .mp3 fișiere cu .wav sunt mai multe probleme . Plugin-ul are o mulțime de caracteristici și este foarte ușor de utilizat .
 
 
instalare :
adauga în addons / amxmodx adaugam la plugins.ini 
alt_end_round_sounds.amxx
 
dosar soundmisc arunca muzica noastră și configurați plugin .

configurarea :
fișier roundsound.ini :
Acest fișier este responsabil pentru o listă de melodii pe care urmează să fie jucate după fiecare rundă separat pentru CT și tt

Prepend funcționează în felul următor
Sintaxa : " fișier muzical " " echipa "
" Sunet / misc / ctwinnar2.wav " " CT "
" Sunet / misc / twinnar2.wav " " T "
 
fișier prefix-prefixmap.ini:
editați fișierul numai dacă doriți să aveți muzică diferite pentru grupuri selectate de hărți, de exemplu. modificați numele fișierului prefix prefixmap.ini pe cs_.ini și adăugați lista selectată
funcționează în același mod ca și în roundsound.ini, de acum toate cs_maps au jucat melodii care sunt incluse în acest fișier.

fișier mapname.ini:
practic același principiu ca prefix prefixmap.ini numai că fișierul este responsabil pentru o anumită hartă, modificați numele fișierului de_dus.ini și scrie acolo lista de melodii pentru a mapa de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <Inuma> // dacă plugin-ul este de a opera 0 - Oprit / 1 - Pornit, inițial 1

ers_player_toggle <Inuma> // comanda "/ roundsound" (cu această comandă, fiecare jucător va fi capabil de a opri și porni muzica în sine la finalul rundei) 0 - Oprit / 1 - Pornit, inițial 1

erc_time_ads <ITIM> // timp în secunde cât de des pentru a afișa informațiile de chat despre "/ roundsound" 0 - off, inițial 120

erc_random_precache <iMaxTeam sau iMax_T-iMax_CT> // număr de fișiere muzicale pe o echipă, cum ar fi:
atunci când ambele echipe sunt atribuite două melodii:
erc_random_precache "2", sau în cazul în care Terro sunt atribuite 2 fișiere și CT 3 fișiere:
erc_random_precache "2-3"

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

#include <amxmodx>

public plugin_init() 

  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/sunet1")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/sunet2")

  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/sunet1")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/sunet2")

  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache() 
{
  precache_sound("misc/sunet1.wav")
  precache_sound("misc/sunet2.wav")

  return PLUGIN_CONTINUE
}

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...