Jump to content

Portofoliu AnduliciousGFX


AnduliciousGFX

Recommended Posts

Salutare toata lumea . Sunt AnduliciousGFX si am sa va prezint o foarte mica parte din lucrarile mele 

Porbabil se vor gasi persoane sa spuna ca sunt lucrarile altcuiva dar nu, sunt ale mele

Numele meu a fost I love horses , nu prezint PSD-uri decat Liderului GFX daca este nevoie .

Nu ma intrbeati de setarile blurului , este propriu si personal si este o resursa momentan privata .

 

#Avatars

e9YzKjv.pngnyUgncR.pngCr25KDd.png0mS6a6O.png

 

EgHQ2RC.png EysJC4b.png zcKCUzX.png vtGmJsQ.png SL4ZURn.png

 

Ci8d4hD.png zyfaIIU.png Qyti7R7.png


#Signatures

7FO3g5M.png

 

LR0hlBI.png

 

FV4albC.png

 

#posting soon

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Astai text de amator, nu-mi place. Mai ai de lucrat !

 

Iarta-ma dragul meu , sunt un amator , imi cer scuze , dar si daca as avea ochii inchisi as lucra mai bine ca tine , probabil ca am action , si sunt  sigur ca stii ce e acela deoarece esti un photoshopist genial and my little bro , unii oameni au trecut de faza cu gradient pe text si atat , kisses

 

multumesc pentru bump tuturor  :wub:  :wub:  :wub:

Edited by Designeru'
Respect gandirea ta si faptul ca nu i-ai intors vorbele dar nu ne credem unii mai buni ca altii -
Link to comment
Share on other sites

Omfg.. Horse? No way! :)

Si mie imi ziceai pe alta comunitate mai demult ca te-ai lasat de photoshop..

Ce sa zic.. Blur frumos si efecte pe masura.Cat despre text.. Eu nu il punctez asa de mult.. Lucrearea in sine este cea mai importanta.

KW :D

Link to comment
Share on other sites

Omfg.. Horse? No way! :)

Si mie imi ziceai pe alta comunitate mai demult ca te-ai lasat de photoshop..

Ce sa zic.. Blur frumos si efecte pe masura.Cat despre text.. Eu nu il punctez asa de mult.. Lucrearea in sine este cea mai importanta.

KW :D

 

imi poti da mesaj cu numele de pe alta comunitate XD

Link to comment
Share on other sites

Guest