Jump to content
fPs # oSd

FURIEN.RANGFORT.RO - Cautam admini zi/noapte !

Recommended Posts

Suntem in cautare de admini capabili si cu bun simt !

 

Conditii:

Sa poata juca minim 2-3 ore pe zi !

Sa stie regulamentul astfel incat sa aplice corect pedepsele.

Activ pe server cat si pe forum !

 

 

Model

Nick :

Varsta :

Facebook/Contact :

De cat timp joci cs? :

Poti ajuta financiar server-ul?:

Experienta in amx :

Ai citit regulamentul?:

 

------------------------------------------English Version-------------------------------------------

 

We are looking for capable and well-behaved admins.

 

Conditions:

To play minimum 2-3 hours per day !

Knowing the rules so that it can apply the penalties correctly.

Activ on server as well on forum !

 

Model

Nick:
Age:
Facebook/Contact:
How long do you play cs? :
Can you help financially the server?:
Amx experience:
Have you read the rules? :

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick:BAN$!
Age:16
Facebook/Contact:No But E-Mail-->bajramsalihi90@gmail.com
How long do you play cs? :4-5 Years
Can you help financially the server?:Nope
Amx experience:4 Years
Have you read the rules? :Yes

Edited by BAN$!
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick :xQz|MaDaFaKa

Varsta :17

Facebook/Contact :xqzmadafaka@yahoo.com

De cat timp joci cs? :7-8 ani

Poti ajuta financiar server-ul?:Poate, dar nu cu mult.

Experienta in amx :3 ani

Ai citit regulamentul?: BienSur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Read Rules And I Will Respect Them Boss Plss Accept This Request Down

 

Nick:hjkl
Age:16
Facebook/Contact:Steam:hjkl1220,Or E-Mail bajramsalihi90@gmail.com
How long do you play cs? :4 Years
Can you help financially the server?:Yes.But i cannot help it with donation
Amx experience:4 Years
 Have you read the rules? :Yes,And I Will Respect Them.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, The Old hjkl said:

I Read Rules And I Will Respect Them Boss Plss Accept This Request Down

 

Nick:hjkl
Age:16
Facebook/Contact:Steam:hjkl1220,Or E-Mail bajramsalihi90@gmail.com
How long do you play cs? :4 Years
Can you help financially the server?:Yes.But i cannot help it with donation
Amx experience:4 Years
 Have you read the rules? :Yes,And I Will Respect Them.

Man stop doing 100 requests you are not ready for admin. You barely know rules for yourself

I know that you are ban$ i can see  it clearly.

Denied.

 

NEXT ->>

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/20/2018 at 10:19 PM, Alexandru Razvan said:

Nick :PGL Spirit-Guard [:x]

Varsta :18 ani.

Facebook/Contact :https://www.facebook.com/profile.php?id=100009341246895

De cat timp joci cs? :2 ani.

Poti ajuta financiar server-ul?:Momentan nu, nu pot ajuta financiar.

Experienta in amx :Nu prea.

Ai citit regulamentul?:Da.

RESPINS

CITESTE REGULAMENTUL SI REVIN-O CU O CERERE NOUA PESTE 7 ZILE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: PUN1SH3R

Age: 16

Facebook : My fb is Metin Ismaili and url (the url i tried to post was error)

How long do you play cs? : 5 years

Can you help financially the server? :  $10-20 Yes

Amx experience: Not too much

Have you read the rules? : Yes 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nick : SKanDaL

Varsta :  20

Facebook/Contact : https://www.facebook.com/skandal.svft

De cat timp joci cs? : 10 ani

Poti ajuta financiar server-ul?: momentan nu, strang bani pentru pc nou.

Experienta in amx : depinde ce va referiti... am avut 7/8 servere de cs 1.6 si 2 de CSGO. Primul a fost la varsta de 14 ani deci am o experienta amx de 6 ani.

Ai citit regulamentul?: BienSur!    :D

Edited by SKanDaL

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, SKanDaL said:

Nick : SKanDaL

Varsta :  20

Facebook/Contact : https://www.facebook.com/skandal.svft

De cat timp joci cs? : 10 ani

Poti ajuta financiar server-ul?: momentan nu, strang bani pentru pc nou.

Experienta in amx : depinde ce va referiti... am avut 7/8 servere de cs 1.6 si 2 de CSGO. Primul a fost la varsta de 14 ani deci am o experienta amx de 6 ani.

Ai citit regulamentul?: BienSur!    :D

ACCEPTAT PM cu nick/pass 

5 hours ago, Metinismaili said:

Nick: PUN1SH3R

Age: 16

Facebook : My fb is Metin Ismaili and url (the url i tried to post was error)

How long do you play cs? : 5 years

Can you help financially the server? :  $10-20 Yes

Amx experience: Not too much

Have you read the rules? : Yes 

 

 

RESPINS regulament necitit

 

Next 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick :FlyingTudorE

Varsta :14

Facebook/Contact :Tudor Csicso

De cat timp joci cs? :am jucat 2 ani m-am lasat si acm joc de o luna

Poti ajuta financiar server-ul?:nu

Experienta in amx :am avut admin pe 4 servere 

Ai citit regulamentul?:da

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/26/2019 at 9:08 PM, FlyingTudorE said:

Nick :FlyingTudorE

Varsta :14

Facebook/Contact :Tudor Csicso

De cat timp joci cs? :am jucat 2 ani m-am lasat si acm joc de o luna

Poti ajuta financiar server-ul?:nu

Experienta in amx :am avut admin pe 4 servere 

Ai citit regulamentul?:da

RESPINS, rugulament necitit.

Next !

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/29/2019 at 2:05 PM, Mld. said:

RESPINS, rugulament necitit.

Next !

Scz pt x2 post dar am citit regulamentul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick :FlyingTudorE

Varsta :14

Facebook/Contact :Tudor Csicso

De cat timp joci cs? :am jucat 2 ani m-am lasat si acm joc de o luna

Poti ajuta financiar server-ul?:nu

Experienta in amx :am avut admin pe 4 servere 

Ai citit regulamentul?: BiensuR! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick :FlyingTudorE

Varsta :14

Facebook/Contact :Tudor Csicso

De cat timp joci cs? :de 2 ani

Poti ajuta financiar server-ul?:pe viitor da

Experienta in amx :am avut admin pe 4 servere 

Ai citit regulamentul?: BiensuR! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×